richat alibdaa
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
richat alibdaa

khaled belarbi

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم, أنت لم تقم بتسجيل الدخول بعد! يشرفنا أن تقوم بالدخول أو التسجيل إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى

رفه عن نفسك بقرات هذه النكت1

اذهب الى الأسفل  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]

1رفه عن نفسك بقرات هذه النكت1 Empty رفه عن نفسك بقرات هذه النكت1 الأحد ديسمبر 30, 2007 8:39 pm

روميو نت

روميو نت
مشرف
مشرف

في دكتور عيون شاف اشارة المرور حمراء نزل حطلها قطرة.
.................................................. ..........................
فيه غبي سافر لندن، وحضر حفلة لرامي عياش، ولما سمع رامي يغني بحطهاعاراسي من فوق قام يرفع ايده ويصرخ عرفتها عرفتها.. الطاقية...

غني عنده كلب وعندهواحد شغال اسمه عثمان. وهو خارج الصبح لقى عثمان بيغسل الكلب الباشا قله حرام عليكالكلب حيموت خرج ورجع لقى الكلب مات. قال لعثمان انا مش قلتلك الكلب حيموت منالغسيل قاله ياريت مات من الغسيل يا سيدي.. مات وانا بعصره .

قال الزبون للجرسونالعبيط: لقد طلبت منك عشر مرات زجاجة كولا. فأجاب الجرسون معتذر: آسف وسأحضر طلبكحالا. وذهب الجرسون ثم عاد ومعه عشر زجاجات كولا.
في واحد دخل ملعب وفي مباره بينفريق الحمر والسود وقعد جنب واحد أعور وما يعرف انه أعور... ساله وقاله شو النتيجهيا أخ؟ قال الاعور فريق الحمر واحد. فسألو: والسود؟ قال الأعور بعدهن مانزلوالملعب.

في واحد بخاف كتير لما ينام يحط الساعة في الدولاب ويقفل عليها ليييش ... خايف تلدغة عقاربها.

فيه واحد نكتجي... خالته جابت ولد بدون أذان واراد زيارتهاولكن أمه رفضت زيارته لها ولكنه وعدها بعدم التعليق عليه حتى لا يجرح شعور خالتهوعندما ذهب لها قال لخالته: نصيحة مني شربيه عصير جزر ولما يكبر أكليه جزر كتير. قالتو خالتو ليش؟ قال حتى لا ينقص نظره، بعدين إذا نقص نظره بصير لازمو نظاره.. المشكلة يعلقها على إيش؟

واحد كريم كتير كتير أحترق بيته، لما شاف المطافي حلف مايبدو قبل ما يشربو قهوه... هاه هاه .

هاااااااه الزوجة: قم يارجل اسمع صوت الحرامي فيالبيت. الزوج: حرام عليك خليني أنام الحرامي ما يطلع صوت لما يسرق. في اليوم الثانيالزوجة: قم يارجل مافي صوت.. قم أكيد في حرامي بالبيت!!!!
غبي راح عند ثلاجةالبيبسي يحط فلوس وتنزل بيبسي فرح الغبي وجلس يكرر الشغلة....جاء له واحد يقول لهماخلصت؟ رد عليه الغبي مادام إني بفوز راح أستمر.

نذلين بيمشو في الطريق. الأول: أنا أنذل منك.. الثاني: لا, أنا انذل منك.. شافو عجوز قام الأول وضربها.. الأولشفت, حتى العجايز ما سلموا مني. الثاني, قلت لك أنا أنذل منك, هذي العجوز أمي واناما قلتلك.

عريس وعروسته في يوم الفرح وهم داخلين القاعه وماسكين ايدين بعض العروسهفجأه تركت ايده وصارت تركض. قالها "مالك بتركضي؟" قالتلو "بسرعه بسرعه عشان نلحقمكان نقعد".

في واحد لدغتو حيه طل فيها وقعد يضحك ويقولها: "سممتيني مايضر بس انتيراحت عليكي لأني مريض بالإيدز...".

واحد طويل كتيــــــر شرب حليب مات متسمم ..ليش؟؟انتهت صلاحية الحليب قبل مايوصل معدته... ها ها ها.

فى واحد مهاجر عأمريكا وشايل معهشوال سكر. صاحبه سأله ليه شايل معاك سكر قال له عشان الغربه مره...

واحد راح مطعمفي فرنسا. كان عايز يطلب صحن شوربه قال للجرسون: "جارسو أنا عايز واحد شوربو" فاجابالجرسون: باردو؟ قال الراجل لا وحياتك سوخنو..

اتنين مساطيل عايزين يهربوا منمستشفى المجانين، قالو نعمل خطه، لو السور طويل نقصره شويه ونهرب، ولو السور قصيرنهرب على طول، راحوا ملقوش سور، قالوا يلا نرجع الخطه فشلت... ها ها ها .

مره واحدهبتقول لجوزها "بتصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا". قالها "هى لسه الكوابيس دىبتجيلك؟".

مسطول بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش قاله غريبه أنا عندي معرفش ألاخمسه!! .

السكرتيرة: انا اسفة المدير قاللى اقول انه مش موجود رد عليها الزائر :طيبقوليلة انى ماجيتش...!.

وقف رجل ثقيل الوزن فوق قدم الراكب الذى بجواره فى الباصوحاول الرجل أن يخلص رجله من تحت قدمه ولكن محاولاته كلها باءت بالفشل فقال لهبأستعطاف" من فضلك ممكن تشيل رجلك اللى دايسه علىرجلي" فقال له:ليه؟أنت نازل المحطةدى؟؟ .

قال الأب للمدرسة : ليه ضربت ابني؟ قالت المدرسة : لأنه مشاغب. قال الأب : إذاشاغب .. اضربي اللي بجنبه وعندها يخاف ويسكت وما يكرر الشغب !!!.

مرة واحد بيحلم كليوم بلعبة كرة قدم للكتاكيت ، راح للدكتور فقاله اعطيك حقنة ومش راح تحلم كمان دور،فجاوبه المريض: خليها لبكرة يادكتور علشان الليلة اللعبة النهائية!!! .

مرة واحداجالو ولد بعد سبع بنات سماه بدري.

مرّة واحد عمل عملية جراحيه..., نجحت , قام عملهامرة تانية.

مكتب سياحة يعلن رحلة للعراق 4 أيام يعشرة دنانير ماكل شارب ميت مدفون.

أثنين أغبياء تبنوا ولد صيني...صاروا يتعلموا الصيني لحتى بس يكبر يفهموا عليه.

واحدبخيل راح يزور ابوه في المستشفى.. لما وصل عالباب شاف كلمة ادفع.. قال نيجي بعديننزوره .

الرجوع الى أعلى الصفحة  رسالة [صفحة 1 من اصل 1]